maciek81 - 2009-10-09 14:41:22

Pojawiły się ogłoszenia na klatkach że UPC wchodzi z robotami do budynku.
Czy ktoś z Was posiada informacje kiedy będzie można skorzystać z ich oferty?

Hewirto - 2009-10-12 18:18:55

wszystko jest napisane w temacie o TV kablowej

Leonidas - 2009-11-08 15:03:11

Wydaje mi się, że roboty zostały już dawno zakończone. Ktoś powiedział, że mamy dostać specjalną ofertę. Ktoś coś o tym wie? Z kim w UPC najlepiej się kontaktować?

maciek81 - 2009-11-30 08:52:28

Jakieś newsy w sprawie UPC ktoś ma?
Bo coś cisza nastała w tym temacie.

Leonidas - 2009-12-01 18:01:20

Fragment odpowiedzi mailem, jaką dostałem dzisiaj:
"
Z informacji jakie posiadam aktualnie nie ma jeszcze możliwości zamawiania naszych usług. O wszelkich zmianach w tej kwestii będziemy informowali na bieżąco za pośrednictwem ulotek reklamowych i naszych przedstawicieli handlowych.
Ponadto w celu uzyskania informacji o aktualnie obowiązujących Promocjach lub zamówienia dodatkowych usług należy zadzwonić pod numer 801 949 596 lub 324 949 596 (z telefonu komórkowego), gdzie nasi konsultanci przedstawią aktualną ofertę i pomogą wybrać najkorzystniejszy wariant.
"

maciek81 - 2009-12-02 09:31:12

Też wysłałem zapytanie na adres mailowy info-upc...
Dziś rano przyszła następująca odpowiedź:

Witam,

Dziękujemy za zainteresowanie ofertą UPC Polska.

Z przykrością informuję, iż pod wskazanym adresem nie istnieje mozliwość świadczenia naszych usług.

Na obecną chwilę nie możemy precyzyjnie wskazać terminu, kiedy będzie to możliwe. O wszystkich zmianach w mozliwości podłączenia usług będziemy informować mieszkańców na bieżaco.

Łączę pozdrowienia,

Beata Wijas
Konsultant ds. korespondencji


Po co więc było grzebanie w skrzynkach?

bluk - 2009-12-08 17:46:05

Ja dzisiaj pofatygowalem sie o telefon do UPC. Niestety Pani konsultant nie byla w stanie mi powiedziec kiedy oferta UPC bedzie dostepna w naszej lokalizacji. Prosila mnie o wizyte w biurze obslugi klienta UPC w Krakowie przy ul. Lublanskiej gdzie byc moze udziela mi bardziej szczegolowych informacji.

Czy ktos z Was wie cos wiecej na temat UPC? Z tego co pamietam UPC mialo przedstawic swoja oferte na przelomie listopada/grudnia.

Hewirto - 2009-12-10 12:50:55

Zadzwońcie do KTBSu, podpisując umowę z UPC musieli gdzieś zaznaczyć termin kiedy UPC uruchomi sygnał w budynku

Leonidas - 2009-12-11 16:36:18

No to zadzwoniłem do KTBS i to się dowiedziałem:
UPC ma mieć własne zasilanie, tzn płacą sami za prąd do ich urządzeń. Po wykonaniu instalacji złożyli wniosek do Enionu o przyłączenie. Niestety Enion sobie leci w kulki i wg niepotwierdzonych informacji mowa o połowie stycznia...

Leonidas - 2010-03-29 13:44:22

dzisiaj usłyszałem w UPC, że ta oferta może być tylko do końca marca, że później będzie standardowa. Ktoś wie, czy to prawda, czy tylko nawijanie makaronu na uszy?

Mariusz1st - 2010-03-30 15:57:18

Leonidas napisał:

dzisiaj usłyszałem w UPC, że ta oferta może być tylko do końca marca, że później będzie standardowa. Ktoś wie, czy to prawda, czy tylko nawijanie makaronu na uszy?

Witam  mieszkam w bloku na przeciwko (13)  . Właśnie wczoraj zamówiłem UPC  pakiecik  TV+Internet  (ten za 135zl)  W regulaminie mają napisane że promocja trwa od 25 do 30 marca ... więc jeżeli wczoraj nie zamówiłeś to spróbuj jeszcze dziś bo liczy się data zamówienia (najlepiej przez internet bo dostaje się ruter za 0zł ). Lub dzwoń na ten nr.

Jeśli dzwonisz z telefonu stacjonarnego:


Ogólnopolskie Biuro Sprzedaży: 801 94 95 00

lub:

Jeśli dzwonisz z telefonu komórkowego:

Ogólnopolskie Biuro Sprzedaży: (32) 4 94 95 00

(wcisnąć  "0" to od razu przekierowuje)
Podaje ten nr.  bo świetna obsługa i wszystko wytłumaczą .

Pozdrawiam;)

laku82 - 2010-03-31 07:35:42

Co za nachalna reklama :) Ciekawe że mieszkaniec Stoszki 13 na ich forum się nie ujawnił z tym tekstem. Pewnie dlatego że u nich wolniej trwa rejestracja

Leonidas - 2010-03-31 11:44:15

rada, jeśli ktoś jest zadowolony z usług Lipska.net (ja nie bardzo, bo od jakiegoś czasu wieczorami mam dość spore lagi) i nie zależy mu na TV, a jednocześnie niedługo kończy się umowa, to dzwoniąc do Lipskiej, że nie zamierza się przedłużać umowy, bo jest kablówka, można od razu dostać duuży rabat ;)

Mariusz1st - 2010-03-31 15:00:39

laku82 napisał:

Co za nachalna reklama :) Ciekawe że mieszkaniec Stoszki 13 na ich forum się nie ujawnił z tym tekstem. Pewnie dlatego że u nich wolniej trwa rejestracja

Ty faktycznie Leonidas zadał pytanie a ja na nie odpowiedziałem...WoW!!!!!


Leonidas ja mam Internetie  (wcześniej nazywała się Air Bites)  tu dopiero są lagi .... u nich rezygnowałem , groziłem ... poganiałem ...wszystko co można już zrobiłem i przez 2 lata się po prostu wqr.....(RYM ;] )
Także rabacików już mam dość ;]   UPC sprawdzona firma  tym bardziej że nie ma limitów<ok>

Leonidas - 2010-04-13 09:05:32

No to UPC w moim przypadku zaliczyło taką wtopę, że prawie podziękowałem za współpracę.
Przy instalacji okazało się, że była literówka, poprawiliśmy to na umowach (czwartek). W osobę rano przy innej okazji tel poprosiłem o korektę także emaila. Po 2-3 godzinach, gdy straciłem internet dowiedziałem się, że to oznacza likwidację konta i założenie nowego (co już jest chore). Procedura miała być zakończona najpierw do końca dnia, później w niedzielę, w rzeczywistości dopiero w poniedziałek przed południem.  Podobno z powodu niespłynięcia dokumentów (od instalatorów). Oczywiście złożyłem reklamację i zażądałem rekompensaty, ale dla mnie firma się nieźle skompromitowała, a ja przez weekend nie miałem neta.
Także polecam na to zwracać uwagę...

Co do jakości, to za wcześnie, żeby oceniać. Mogę tylko powiedzieć, że wczoraj zmierzyłem transfer ok 22mbit/s czyli nieźle i co mnie najbardziej zdziwiło, to ich router wifi, który jest w standardzie G (54mbps) chyba pozwala na granie w fps z niezłymi pingami.
Inna sprawa, że z podłączeniem mojego routera z moim wifi jest problem.

www.przewoz9stoszki9.pun.pl