Przewóz 9 i Stoszki 9 - FORUM MIESZKAŃCÓW

Ogłoszenie

UWAGA! Nie mając statusu "Mieszkańca" NIE widzisz wszystkich działów forum w tym najważniejszego, gdzie odbywają się dyskusje członków WM - zalecamy więc weryfikację

#31 2010-04-26 23:00:25

Dominik

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-13
Posty: 29
Punktów :   

Re: INTERNET - status okablowanie + oferty operatorów

Hej

Czy od razu trzeba prosić z szefem? bo też mi się kończy. A co do ISTS - to oni dezinformują chyba potencjalnych klientów, bo np. łącze 2 Mb to tak naprawdę 1 Mb, tak wynika z ich strony - co za czasy nastały, wszyscy kantują normalnie no - tylko tyle że to transfery symetryczne. Jeżeli dobrze patrzę, to różnica między Lipską.net to 7 zł minus jakaś opłata za podział łącza... (1 Mb, symetrycznie, na 12 mies)

Pozdrawiam

Offline

 

#32 2010-04-27 09:19:00

 Leonidas

Użytkownik

Skąd: Stoszki 9
Zarejestrowany: 2009-01-07
Posty: 463
Punktów :   

Re: INTERNET - status okablowanie + oferty operatorów

To może ja podsumuję moje doświadczenia
1. Lipska.net
Jeszcze jakiś czas temu byłem bardzo zadowolony. Od jakiegoś czasu niestety wieczorami łącze trochę siadało i pingi na niektórych serwerach stanowczo za duże. Dlatego choć zaoferowali 50% dotychczasowej ceny, nie przedłużyłem umowy. Na plus na pewno trzeba zaliczyć im  stabilne łącze (przez rok max 2 awarie, usunięte w ciągu godziny/dwóch. Gorzej z kontaktem po 17, ale jak łącze działa cały czas, to gorszy kontakt nie przeszkadza... Przeważyły problemy powyżej.
2.  UPC
Coś mnie podkusiło, żeby skorzystać z ich nowej promocji (Internet 25mbit + tv cyfrowa za 105zł, przy umowie na 2 lata). Łącze, jak działało, to faktycznie dobrze, ale właśnie... Instalację miałem 8.04 we czwartek, przy podpisaniu umowy zwróciłem uwagę na literówkę przy moim nazwisku, co od razu poprawiliśmy i zaparafowaliśmy.
W sobotę rano router/modem się resetował, przy okazji zgłosiłem, żeby poprawili mi adres email, na który mogą przychodzić powiadomienia. Z tego powodu uruchomili procedurę zamknięcia konta i otwarcia nowego (sic!), o czym dowiedziałem się po 3 godzinach, gdy zgłosiłem brak usługi w ogóle ;/ Miała być przywrócona do wieczora. W niedzielę dowiedziałem się od innego konsultanta, że wprawdzie admini założyli nowe konto, ale ktoś czegoś nie dopilnował i dlatego dalej nie było Internetu. Miał się pojawić w niedzielę. W końcu pojawił się w poniedziałek koło południa (w końcu dowiedziałem się, że technicy nie dostarczyli do tego czasu do biura dokumentów!!). Zgłosiłem reklamacje, z łaski obniżyli opłatę proporcjonalnie o te dni.
Od tego czasu były jeszcze 2 kolejne awarie, jedna na kilka godzin, jedna na cały dzień (uszkodzony światłowód).
Wczoraj, choć teoretycznie minęło 10 dni, pojechałem do BOK na Lublańskiej i rozwiązałem umowę (na podstawie tego, że de facto usługa zaczęła działać znacznie później). Jeśli dodać do tego to, że odpięli mi analogowe radio (w ogóle od anteny zbiorczej), więc zamiast normalnie na wieży słuchać, muszę włączać ich dekoder i wybierać albo na pamięć albo włączać telewizor, że nie potrafili zamontować porządnych zaślepek/ gniazdek ;/ Od trudności z ożenieniem mojego routera/wifi (N) z ich modemem to już nie warto nawet mówić.
Powiem krótko, lecą w kulki, awarie  co chwila, na infolinii najpierw trzeba się wyczekać, a później i tak za każdym razem mówią co innego, co gorsza nie mówią prawdy. Już nigdy więcej UPC nie spróbuję, nawet za darmo.
3. GHNet
Dobra firma, ale kto późno przychodzi, sam sobie szkodzi Teraz zbierają chętnych, jak mamy już 3 dostawców (oprócz UPC), a peszle już więcej kabli nie przyjmą. Ja się nie zgadzam i mam nadzieję, większość na żadne kucie ani co gorsza listwy na ścianach.
4. No i zostaje Multiplay, którego teraz wybrałem (Standard+, 20mbit do 17, po 17 10mbit). Jestem bardzo ciekaw ich jakości. Ma ktoś jakieś doświadczenia? Najlepiej intensywnie korzystając.
Mam tylko nadzieję, że chłopaki szybko zainstalują łącze (zgłosiłem wczoraj), bo jutro UPC likwiduje usługę, a bez Internetu to gorzej niż bez ręki ;/

A na koniec, to też to zauważyłem i też mnie to irytuję, że sporo dostawców daje różne parametry w godzinach szczytu oraz po, w nazwie łącza podają oczywiście parametry poza szczytem. Przecież z łącza korzysta się głównie po pracy, w godzinach szczytu.
No i już chyba wszyscy dają super cenę przez kilka miesięcy, a przez resztę umowy normalną, łatwiej skusić a trudniej samemu porównywać oferty. Po cholerę wymyślano w ogóle marketing...

Ostatnio edytowany przez Leonidas (2010-04-27 09:31:00)


Tadeusz Styrski
-----
Płaszów na Facebooku
http://www.facebook.com/group.php?gid=158812464132402

Offline

 

#33 2010-04-28 22:16:42

Dominik

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-13
Posty: 29
Punktów :   

Re: INTERNET - status okablowanie + oferty operatorów

Leonidas napisał:

To może ja podsumuję moje doświadczenia
1. Lipska.net
Jeszcze jakiś czas temu byłem bardzo zadowolony. Od jakiegoś czasu niestety wieczorami łącze trochę siadało i pingi na niektórych serwerach stanowczo za duże. Dlatego choć zaoferowali 50% dotychczasowej ceny, nie przedłużyłem umowy. Na plus na pewno trzeba zaliczyć im  stabilne łącze (przez rok max 2 awarie, usunięte w ciągu godziny/dwóch. Gorzej z kontaktem po 17, ale jak łącze działa cały czas, to gorszy kontakt nie przeszkadza... Przeważyły problemy powyżej.

Tak - mnie dotknęła przez rok tylko jedna awaria - w pamiętną sobotę 2 tyg temu - akurat musiałem coś zrobić zdalnie w pracy, a tu buch - naprawili po ok 3 godzinach w sobotę wieczorem, więc to chyba i tak nieźle. Natomiast z punktu widzenia obsługi klienta to amatorszczyzna - musiałem mocno prosić żeby podpisali ze mną umowę rok temu,  a teraz chyba też będę musiał prosić o jej przedłużenie , bo jutro właśnie się kończy, a tu cisza...

A na koniec, to też to zauważyłem i też mnie to irytuję, że sporo dostawców daje różne parametry w godzinach szczytu oraz po, w nazwie łącza podają oczywiście parametry poza szczytem. Przecież z łącza korzysta się głównie po pracy, w godzinach szczytu.
No i już chyba wszyscy dają super cenę przez kilka miesięcy, a przez resztę umowy normalną, łatwiej skusić a trudniej samemu porównywać oferty. Po cholerę wymyślano w ogóle marketing...

O tym właśnie pisałem - to jest deziformacja i wprowadzanie w błąd - tak jest w tym ISTS, w Mutliplay też. Wracając do Lipskiej - naprawdę zaproponowali Ci za połowę aktualnej ceny? Może miałeś jakiś drogi wariant - bo ja mam skromniutkie 1 Mb (i 256 kb uploadu - voip ciut przywisa) - czy mogę marzyć, że mi też tak zaproponują?

Pozdrawiam

Offline

 

#34 2010-04-28 23:08:56

 Leonidas

Użytkownik

Skąd: Stoszki 9
Zarejestrowany: 2009-01-07
Posty: 463
Punktów :   

Re: INTERNET - status okablowanie + oferty operatorów

Dominik napisał:

Wracając do Lipskiej - naprawdę zaproponowali Ci za połowę aktualnej ceny? Może miałeś jakiś drogi wariant - bo ja mam skromniutkie 1 Mb (i 256 kb uploadu - voip ciut przywisa) - czy mogę marzyć, że mi też tak zaproponują?

Miałem 4mbit, przy 1mbit pewnie tyle nie dadzą, ale zawsze możesz wziąść np. 2mbit. W ogóle, jeśli używasz voipa, a oprócz tego różne rzeczy, ja bym brał min. 2mbit.
Powiem tak, ja zadzwoniłem z pytaniem, w jakiej formie rezygnuje się z przedłużenia umowy. Praktycznie od razu mi zaproponowali podwyżkę. Spróbuj tego samego W końcu oni wiedzą, że mamy dość spory wybór.


Tadeusz Styrski
-----
Płaszów na Facebooku
http://www.facebook.com/group.php?gid=158812464132402

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://srv64987.seohost.com.pl boĂŽtes de vitesses manuelles Ciechocinek spa pakiety