Wydaje mi się, że roboty zostały już dawno zakończone. Ktoś powiedział, że mamy dostać specjalną ofertę. Ktoś coś o tym wie? Z kim w UPC najlepiej się kontaktować?
Offline
Fragment odpowiedzi mailem, jaką dostałem dzisiaj:
"
Z informacji jakie posiadam aktualnie nie ma jeszcze możliwości zamawiania naszych usług. O wszelkich zmianach w tej kwestii będziemy informowali na bieżąco za pośrednictwem ulotek reklamowych i naszych przedstawicieli handlowych.
Ponadto w celu uzyskania informacji o aktualnie obowiązujących Promocjach lub zamówienia dodatkowych usług należy zadzwonić pod numer 801 949 596 lub 324 949 596 (z telefonu komórkowego), gdzie nasi konsultanci przedstawią aktualną ofertę i pomogą wybrać najkorzystniejszy wariant.
"
Offline
Też wysłałem zapytanie na adres mailowy info-upc...
Dziś rano przyszła następująca odpowiedź:
Witam,
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą UPC Polska.
Z przykrością informuję, iż pod wskazanym adresem nie istnieje mozliwość świadczenia naszych usług.
Na obecną chwilę nie możemy precyzyjnie wskazać terminu, kiedy będzie to możliwe. O wszystkich zmianach w mozliwości podłączenia usług będziemy informować mieszkańców na bieżaco.
Łączę pozdrowienia,
Beata Wijas
Konsultant ds. korespondencji
Po co więc było grzebanie w skrzynkach?
Offline
Ja dzisiaj pofatygowalem sie o telefon do UPC. Niestety Pani konsultant nie byla w stanie mi powiedziec kiedy oferta UPC bedzie dostepna w naszej lokalizacji. Prosila mnie o wizyte w biurze obslugi klienta UPC w Krakowie przy ul. Lublanskiej gdzie byc moze udziela mi bardziej szczegolowych informacji.
Czy ktos z Was wie cos wiecej na temat UPC? Z tego co pamietam UPC mialo przedstawic swoja oferte na przelomie listopada/grudnia.
Offline
No to zadzwoniłem do KTBS i to się dowiedziałem:
UPC ma mieć własne zasilanie, tzn płacą sami za prąd do ich urządzeń. Po wykonaniu instalacji złożyli wniosek do Enionu o przyłączenie. Niestety Enion sobie leci w kulki i wg niepotwierdzonych informacji mowa o połowie stycznia...
Offline
dzisiaj usłyszałem w UPC, że ta oferta może być tylko do końca marca, że później będzie standardowa. Ktoś wie, czy to prawda, czy tylko nawijanie makaronu na uszy?
Offline
Nowy użytkownik
Leonidas napisał:
dzisiaj usłyszałem w UPC, że ta oferta może być tylko do końca marca, że później będzie standardowa. Ktoś wie, czy to prawda, czy tylko nawijanie makaronu na uszy?
Witam mieszkam w bloku na przeciwko (13) . Właśnie wczoraj zamówiłem UPC pakiecik TV+Internet (ten za 135zl) W regulaminie mają napisane że promocja trwa od 25 do 30 marca ... więc jeżeli wczoraj nie zamówiłeś to spróbuj jeszcze dziś bo liczy się data zamówienia (najlepiej przez internet bo dostaje się ruter za 0zł ). Lub dzwoń na ten nr.
Jeśli dzwonisz z telefonu stacjonarnego:
Ogólnopolskie Biuro Sprzedaży: 801 94 95 00
lub:
Jeśli dzwonisz z telefonu komórkowego:
Ogólnopolskie Biuro Sprzedaży: (32) 4 94 95 00
(wcisnąć "0" to od razu przekierowuje)
Podaje ten nr. bo świetna obsługa i wszystko wytłumaczą .
Pozdrawiam;)
Offline
Co za nachalna reklama Ciekawe że mieszkaniec Stoszki 13 na ich forum się nie ujawnił z tym tekstem. Pewnie dlatego że u nich wolniej trwa rejestracja
Offline
rada, jeśli ktoś jest zadowolony z usług Lipska.net (ja nie bardzo, bo od jakiegoś czasu wieczorami mam dość spore lagi) i nie zależy mu na TV, a jednocześnie niedługo kończy się umowa, to dzwoniąc do Lipskiej, że nie zamierza się przedłużać umowy, bo jest kablówka, można od razu dostać duuży rabat
Offline
Nowy użytkownik
laku82 napisał:
Co za nachalna reklama Ciekawe że mieszkaniec Stoszki 13 na ich forum się nie ujawnił z tym tekstem. Pewnie dlatego że u nich wolniej trwa rejestracja
Ty faktycznie Leonidas zadał pytanie a ja na nie odpowiedziałem...WoW!!!!!
Leonidas ja mam Internetie (wcześniej nazywała się Air Bites) tu dopiero są lagi .... u nich rezygnowałem , groziłem ... poganiałem ...wszystko co można już zrobiłem i przez 2 lata się po prostu wqr.....(RYM ;] )
Także rabacików już mam dość ;] UPC sprawdzona firma tym bardziej że nie ma limitów<ok>
Offline
No to UPC w moim przypadku zaliczyło taką wtopę, że prawie podziękowałem za współpracę.
Przy instalacji okazało się, że była literówka, poprawiliśmy to na umowach (czwartek). W osobę rano przy innej okazji tel poprosiłem o korektę także emaila. Po 2-3 godzinach, gdy straciłem internet dowiedziałem się, że to oznacza likwidację konta i założenie nowego (co już jest chore). Procedura miała być zakończona najpierw do końca dnia, później w niedzielę, w rzeczywistości dopiero w poniedziałek przed południem. Podobno z powodu niespłynięcia dokumentów (od instalatorów). Oczywiście złożyłem reklamację i zażądałem rekompensaty, ale dla mnie firma się nieźle skompromitowała, a ja przez weekend nie miałem neta.
Także polecam na to zwracać uwagę...
Co do jakości, to za wcześnie, żeby oceniać. Mogę tylko powiedzieć, że wczoraj zmierzyłem transfer ok 22mbit/s czyli nieźle i co mnie najbardziej zdziwiło, to ich router wifi, który jest w standardzie G (54mbps) chyba pozwala na granie w fps z niezłymi pingami.
Inna sprawa, że z podłączeniem mojego routera z moim wifi jest problem.
Ostatnio edytowany przez Leonidas (2010-04-13 09:08:24)
Offline